تقویم، وسیله تبلیغاتی است که کار بیشتر در چشم قرار می دهد.

کدام تقویم را انتخاب کنیم؟

تقویم ها در انواع و در اندازه های مختلفی چاپ می شود. از این میان می توان به تقویم دیواری، رومیزی، سالنامه یا جیبی اشاره کرد. تعداد ماه هایی که در هر صفحه درج می شود در نوع و اندازه تقویم تعیین کننده بوده و مهم است. بهتر است که در هر صفحه، یک ماه از سال را درج کنید. در این صورت می توانید در هر صفحه تقویم، کالاها و خدمات شرکت خود را معرفی و تبلیغ کنید.

نحوه تبلیغ

تبلیغ شاید بهترین روشی باشد که بوسیله آن می توانید در کسب و کار خود پیشرفت کرده و در دنیای تجارت شناخته شوید، کالاها و خدمات خود را درتقویم، بهترین هدیه تبلیغاتی معرفی و تبلیغ کنید در این صورت مشتریان جدیدی شما را شناخته و از کالاها و خدمات شما استفاده خواهند کرد چون کار شما را نگه داری می کنند تا پایان سال. با زیباترین فونت ها کالاها و خدمات خود را در تقویمها بنویسید، تقویم های خود را با بهترین طرح ها، طراحی کنید ، در صورتی که چشم نواز باشند مشتریان به طور یقین از آنها استفاده کرده و بدین گونه با شما آشنا خواهند شد. همچنین مشتریان با کسب و کار شما آشنا شده و در صورت وم با شما تماس خواهند گرفت، محصولات، خدمات و نوع کسب و کار شما همیشه در خاطر مشتریان باقی خواهد ماند.

تقویمهای مصوّر، روشی جدید در طراحی تقویم

تقویم های مصوّر، بهترین نوع تقویم بوده و باید به هنگام طراحی تقویم به این موضوع توجه داشته باشیم. زمانی که می خواهید کالا و خدمات خود را در تقویم معرفی و تبلیغ کنید، باید تصویری را درج کنید که با آن موضوع مناسبت داشته باشد و بدین ترتیب محصول و خدمات شما در حافظه مشتریان باقی خواهد ماند. همیشه بیاد داشته باشید که استفاده از تصاویر مناسب و به جا به کار شما بسیار کمک کرده و کسب و کار شما را به پیش خواهد برد پس خلاق باشید. عکاسان حرفه ای  که در ضمینه صنعتی نیز هستند می توانند به شما در این زمینه کمک کنند یا اینکه خودتان نیز می توانید با دوربین عکاسی حرفه ای عکس های حرفه ای را برای تقویم خود بگیرید و آنها را درج کنید. معرفی و تبلیغ کالاها و خدمات باعث خواهد شد تا مشتریان انتظارات خودشان را مطابق تبلیغات شما مشخص و پیش بینی می کنند.

استفاده از فضای مناسب تبلیغاتی

در تقویم های دیواری یا رومیزی شاید این موضوع چندان اهمیت نداشته باشد، ولی در هرحال باید کالاها و خدمات خود را معرفی و تبلیغ کنید. همچنین باید به این قضیه توجه داشته باشید که برای معرفی کالاها و خدمات خود در تقویم، فضایی را در نظر بگیرید. گاهی اوقات لازم می شود که کالاها و خدمات خود را در صفحه جداگانه و به صورت تصویر بزرگی معرفی و تبلیغ کنید و یافت فضایی مناسب برای تبلیغ کالاها و خدمات شاید یکی از سخت ترین مراحل در طراحی تقویم باشد که در عین توجه به علایق مشتری، از فضای موجود در تقویم نیز به بهترین نحو استفاده می کنید.

تقویم های چشم نواز و زیبا

طراحی تقویم زیبا یا مشتری مداری هدف نیست. درج روزهای تقویم به طور واضح و خوانا و روشن کار اصلی و اساسی محسوب می شود. نحوه چینش و طراحی روزهای ماه باید به گونه ای باشد که واضح، چشم نواز و جذاب باشد. اگرچه در این مورد، اندازه تقویم عامل بسیار مهمی بوده و اهمیت دارد. مهم تر اینکه باید به مخاطبان هدف خود بسیار توجه داشته باشید و تقویم را به گونه ای طراحی کنید که براحتی استفاده شود و مشتریان در زمینه استفاده از آن دچار مشکل نشوند.

تقویم لایه باز


چاپ کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت خاص,چاپ ساک دستی,چاپ پوستر،چاپ فاکتور،چاپ فوری،چاپ کاتالوگ فوری

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تقویم ,خدمات ,کالاها ,تبلیغ ,معرفی ,طراحی ,طراحی تقویم ,تبلیغ کنید ,توجه داشته ,داشته باشید ,کارت ویزیت ,توجه داشته باشید
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره روانشناسی افسردگی خبر کده - خبر جدید پرچم یه ناشناس و دنیای گردش Kevin Abigail فانوس Pat طراحی سایت - سئو هپروت